 |
Konstruktor budowlany Forum projektantów
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piernik
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:29, 28 Kwi 2014 Temat postu: Blachy nie łączą się z elementem, do którego są dospawane |
|
|
Mam taki problem, że po zastosowaniu połączenia, blachy które są przyspawane np. do belki nie podświetlają się razem z nią przy najeżdżaniu na tą belkę myszką np. blacha czołowa belki (a chyba powinny jako jeden element wysyłkowy?). Dzieje się tak ze wszystkimi połączeniami. (Tekla v. 19.1) Macie pomysły gdzie mam błąd?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piernik dnia Pon 12:37, 28 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zilony
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:30, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
chodzi o te podświetlanie krawędzi na żółto, co się wyłącza klawiszem H ?
jeśli tak to nie tak się sprawdza elementy wysyłkowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piernik
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:43, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
No mniej więcej, tzn. chodzi o to co gość mówi w min. 8:25 na tym tutku: https://www.youtube.com/watch?v=IYVKzlIKPfE z tego co on mówi to blachy dospawane powinny się podświetlać razem z belką/słupem itd.
Tzn. nie zrozumiałem tego framgentu: "... you hang on to "o" ?? and click on your object". Mam wcisnąć "o" i kliknąć na słupa ?
Głupio się czuję aż zakładając nowy temat, żeby zadać takie krótkie pytanie. Jak tak dalej pójdzie to się zrobi nieporządek. Może od razu zadam tutaj kolejne, też krótkie. Jak zrobić tak, żeby po kliknięciu na "create beam" od razu otwierało się okno właściwości nowej belki, a nie wprowadzanie belki w model (przez dwa punkty) ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piernik dnia Pon 13:54, 28 Kwi 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boberek34
Forumowicz
Dołączył: 13 Sie 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:08, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz zobaczyć co jest w zespole, musisz włączyć ikonkę zaznaczoną na czerwono na zdjęciu. Następnie po kliknięciu na belką, słup itd, wyświetli Ci wszystkie elementy wchodzące w skład zespołu.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piernik
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:33, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zilony
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:19, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
piernik napisał: | kolejne, też krótkie. Jak zrobić tak, żeby po kliknięciu na "create beam" od razu otwierało się okno właściwości nowej belki, a nie wprowadzanie belki w model (przez dwa punkty) ? |
kliknij dwa razy w ikonkę
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piernik
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:02, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
No i kiedy ja bym sam na to wpadł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stanislove
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 2026
Przeczytał: 38 tematów
Pomógł: 104 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 19:15, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jest fajny kilkunastoczęściowy tutorial na sieci - weź go przeglądnij, bo pytasz o absolutnie podstawowe rzeczy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piernik
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:14, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie mogę się doszukać po tych tutorialach jak wstawiać spoiny po konkretnej wskazanej krawędzi stykających się elementów. W ustawieniach danej spoiny łączącej dwa elementy jest tak:
Albo ustawię spoinę po obwodzie i wychodzi tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo ustawię po krawędzi, ale tej którą program sobie sam wybierze i wychodzi tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak samemu wybierać które krawędzie mają spaw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zilony
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:23, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
oj piernik piernik, zero kombinowania!
dwa wiersze poniżej masz jak byk napisane "orientacja"
proponuje Ci przejść na wersję ENG i korzystać z helpa. Dowiedziałbyś się że orientacja to po angielsku "position"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|