Forum Konstruktor budowlany Strona Główna Konstruktor budowlany
Forum projektantów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Praca po politechnice_nadprodukcja inżynierów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 29, 30, 31  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Konstruktor budowlany Strona Główna -> Ostrzeżenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
femdesign
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 13 Kwi 2018
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:58, 17 Lip 2018    Temat postu:

Cytat:
Z tego co mi wiadomo to to już zostało zmienione, teraz istotny jest współczynnik ilości studentów na jednego pracownika naukowego co ma zapobiec sytuacji, że przyjmuje się dużo studentów dla kasy. Tyle w teorii. W praktyce pewnie zwiększy się ilość pracowników naukowych żeby hajsy dalej płynęły Razz Szkoda, że w ogóle dopuszczono do takiej patologii jaką jest płacenie za głowę


Potwierdzam, wprowadzono ograniczenie - wskaźnik 13 studentów na jednego prowadzącego zajęcia, co w praktyce nic nie zmienia, bo nawet w okresie największego bomu grupy zajęciowe liczyły podobnie 12-15 studentów. Reforma Gowina również tego nie zmienia. Właściwie ten wskaźnik nic nie zmienia, bo i tak już więcej chętnych brak. Także w dalszym ciągu uczelnie zarabiają na ilości studentów. Jest to z ogromną szkoda dla tych mniejszych uczelni, bo w dobie niżu demograficznego małe miasta się wyludniają i studenci uderzają do tych wielkich ośrodków, już nie chcą studiować na tych regionalnych uczelniach. Uczelni teraz robią 3 nabory i czekają aż ludzie poprawią matury w wakacje. A na II stopień są nabory uzupełniające. Tak że przy obecnym systemie w dupę dostają takie miasta jak Białystok, Szczecin, Bydgoszcz, Olsztyn, Zielona Góra, Gorzów wielkopolski, Katowice, Opole, Lublin itp. bo młodzież ambitna stamtąd wyjeżdża, ta mniej ambitna też, a w tych największych miastach spada poziom. Za 10 lat w Polsce będzie tylko kilka ośrodków akademickich, te mniejsze upadną. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto. Ta reforma gowina jest tylko po to żeby ciąć koszty, czyli dać możliwość prowadzenia zajęć przez zwykłych mgr i doktorantów, bo są tańsi od doświadczonych dr i profesorów, oraz żeby zmniejszyć finansowanie tych regionalnych uczelni bo jest niż. Jak ktoś zarabia na wynajmie mieszkań, to niech je już teraz sprzedaje w tych małych ośrodkach i za wszelką cenę stara się kupić coś w tych 5 największych aglomeracjach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez femdesign dnia Wto 17:10, 17 Lip 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budkate
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:01, 16 Sie 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Co o tym myślicie? Będzie jakaś powtórka z rozrywki? Jakie są konsekwencje dla projektantów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senmil
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 2765
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Północ

PostWysłany: Czw 21:08, 16 Sie 2018    Temat postu:

Budokate, to wszystko jest powiązane. Jak już pisałem - 2008 to była tylko lekka obsuwa rynku, a teraz jak rypnie to wszyscy poważnie poczujemy. Raczej bliżej akcji z republiki weimarskiej z lat 30-ych ubiegłego wieku, ale o zasięgu globalnym. Ostatnie tąpnięcie zostało tylko przykryte luzowaniem ilościowym, FED już dawno odpuścił dodruk, zaczyna się powoli windowanie stóp procentowych. EBC drukuje na potęgę (wyciekają też informacje, że Niemcy już mają przygotowane nowe marki do druku) co powoduje tylko to, że walnięcie € tylko się oddala i będzie tym gorsze (pytanie czy się zawali totalnie czy zgodnie z zapowiedziami pójdzie jako dwie strefy, w tym jedna np. pod egidą nowej marki). Publika też nie wie, że do SDR'ów nie tak dawno dołączyła chińska waluta i to ona powoli będzie przejmować prym na świecie (poszukajcie sobie billboardy z Chin - "remnibi główną walutą nowego świata"), ale przecież USA nie może się poddać bez walki. Pytanie jak ta walka będzie wyglądać. To jest kontekst globalny, a jak to się przełoży na nasze podwórko to aż mnie przerażenie bierze bo już nie da się zakosić kasy z OFE żeby zrobić "zieloną wyspę" i takich sztuczek księgowych jak wcześniej. Szczególnie, że jesteśmy w okresie zmian struktury budżetu i pewnego porządkowania strony przychodowej i wydatkowej. Do tego gospodarka polska opiera się w większości na kapitale zagranicznym i tylko sporadyczne duże firmy są rdzennie Polskie gdzie gronu właścicielskiemu zależy na podejściu pro-narodowym i w razie tąpnięcia ilość miejsc pracy drastycznie się zmniejszy jak zawiną swoje oddziały z Polski. Także ja to widzę kiepsko, trzeba się szykowań na mocne trzęsienie... To ja, wasz wieszcz ekonomiczny ze stajni mącicieli. Póki co moje przewidywania co do działań IARP się sprawdzały, ale jako wieszcz zawsze mogę się mylić i nie mam wyłączności na prawdę objawioną Wink. Dyskusja merytoryczna jak najbardziej pożądana w kontekście obalenia moich tez wieczornych...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senmil
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 2765
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Północ

PostWysłany: Czw 21:37, 16 Sie 2018    Temat postu:

Mała zajawka w temacie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumcajs997
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:19, 16 Sie 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

"...w związku z podejrzeniem nieumyślnego zabójstwa i nieumyślnego spowodowania obrażeń"

Pytanie komu zostaną postawione zarzuty:

A) Zbrojarzowi
B) Stolarzowi
C) Inżynierowi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barmin
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 791
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:02, 16 Sie 2018    Temat postu:

Nikomu z ww, bo żaden z nich już pewnie nie żyje (a konstruktor na pewno)

Pewnie osobie, odpowiedzialnej za monitorowanie konstrukcji i zaniedbania. W tych mostach jest JEDNA lina, a nie kilka jak w obecnych, co powoduje, że korozja jest zabójcza. No i brak monitorowania.

Aa- no i to,że liny co 50lat fajnie byłoby wymienić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senmil
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 2765
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Północ

PostWysłany: Pią 9:08, 17 Sie 2018    Temat postu:

rumcajs997 napisał:
https://fakty.interia.pl/swiat/news-prokuratura-wszczela-sledztwo-w-sprawie-tragedii-w-genui,nId,2619767

"...w związku z podejrzeniem nieumyślnego zabójstwa i nieumyślnego spowodowania obrażeń"

Pytanie komu zostaną postawione zarzuty:

A) Zbrojarzowi
B) Stolarzowi
C) Inżynierowi


D) właścicielowi obiektu za niedopełnienie obowiązków przeglądów
E) inżynierowi, który dokonywał przeglądów
F) sprawę zamiotą pod dywan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Klinkier
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:08, 27 Sie 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Niby nic ponadto, co tutaj na forum już padło, ale widać, że dochodzi to do mainstreamu.

Parafrazując klasyka - "Andrzej, to je*nie."
Pytanie tylko - kiedy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
femdesign
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 13 Kwi 2018
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:17, 28 Sie 2018    Temat postu:

Należy sobie zadać pytanie czemu ludzie nie chcą pracować na budowach, bądź w zawodach fizycznych które nie rozwijają ? Odpowiedź jest prosta bo ludzie instynktownie wyczuwają że te zawody zostaną za automatyzowane, i w historii ludzkości ludzie w tych zawodach byli zawsze najniższą warstwą społeczną. Dlatego właściciele firm i projektanci powinni wspierać automatyzacje. robotyzacje prac. Coraz bardziej się przekonuje że przyszłość to wielkie miasta z ekologicznym system transportu i energii. W polskich warunkach będą to Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i wioski wchodzące w skład tych miast. Inne miasta będą szły na dno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Klinkier
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:35, 28 Sie 2018    Temat postu:

Polska to niech może najpierw wymrze tak z 2 pokolenia co najmniej, żeby się mentalnie zmieniła zanim zacznie się porywać na taki futuryzm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
femdesign
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 13 Kwi 2018
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:53, 29 Sie 2018    Temat postu:

Z tymi miastami to niepotrzebnie poruszyłem temat Smile To nie do końca prawda, ale coś w tym jest. Ale wracając do tematu będzie coraz bardziej brakować na całym świecie pracowników do prac fizycznych, niezależnie od zarobków. Dlatego firmy budowlane i nie tylko powinny już obmyślać jak zautomatyzować prace fizyczne, biurowe. Dobrym rozwiązaniem będą też elastyczne umowy o prace, i dobra organizacja pracy. Przecież jest masa studentów którzy potrzebują dorobić podczas studiów, trzeba dostosować dla nich ofertę pracy. Masa studentów przyszła by do pracy na budowę, gdyby praca była w 3-6 h dziennie, po południu, za stawkę 15 zł netto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumcajs997
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:11, 29 Sie 2018    Temat postu:

femdesign napisał:
Z tymi miastami to niepotrzebnie poruszyłem temat Smile To nie do końca prawda, ale coś w tym jest. Ale wracając do tematu będzie coraz bardziej brakować na całym świecie pracowników do prac fizycznych, niezależnie od zarobków. Dlatego firmy budowlane i nie tylko powinny już obmyślać jak zautomatyzować prace fizyczne, biurowe. Dobrym rozwiązaniem będą też elastyczne umowy o prace, i dobra organizacja pracy. Przecież jest masa studentów którzy potrzebują dorobić podczas studiów, trzeba dostosować dla nich ofertę pracy. Masa studentów przyszła by do pracy na budowę, gdyby praca była w 3-6 h dziennie, po południu, za stawkę 15 zł netto.


Już kiedyś wklejałem tą stronę, na której można sprawdzić jaka jest szansa, że robot przejmie dany zawód - [link widoczny dla zalogowanych] - jak widać zawodu Civil Engineer nawet roboty nie będą chciały robić Laughing

A za 15zł netto, to już chyba nawet wśród studentów zabraknie aż takich frajerów. 6hx15zł = 90zł No bez jaj, to chyba w Biedronie już lepiej płacą, a tam też ponoć są elastyczni z godzinami, bo im ludzi brakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senmil
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 2765
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Północ

PostWysłany: Śro 21:57, 29 Sie 2018    Temat postu:

Tak, w niepolskiej Biedronie lepiej płacą. Kierowca TIRa (wykształcenie podstawowe, tylko uprawnienia na ciężarówki) ma 6 000zł na rękę. Obecnie dla jaj pytałem i mam ofertę za 8000zł netto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
femdesign
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 13 Kwi 2018
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:53, 30 Sie 2018    Temat postu:

Cytat:
Tak, w niepolskiej Biedronie lepiej płacą. Kierowca TIRa (wykształcenie podstawowe, tylko uprawnienia na ciężarówki) ma 6 000zł na rękę. Obecnie dla jaj pytałem i mam ofertę za 8000zł netto.


Ale smętolicie, wiadomo że w branży nie jest najlepiej, ale w innych wcale nie jest lepiej, i zaglądanie innym w portfel to komunizm. Wiadomo że inżynier budownictwa odpada w przedbiegach w konfrontacji z programistą, ale czy również z kierowcą Tira ? Wydaje mi się że nie, że w przeliczeniu na godziny kierowca Tira średnio zarabia mniej niż inżynier budownictwa. Większe są szanse że w ciągu 10 lat pracy w jako inż. budownictwa nie poniesiesz wypadku lub nie spowodujesz katastrofy budowlanej niż kierowca tira który może mieć wypadek i zabić siebie lub kogoś. Poza tym praca kierowcy Tira odmóżdża, i najprawdopodobniej gdzieś w dalekiej lub nawet niedalekiej przyszłości zostanie zautomatyzowana, bo stanowi olbrzymie koszty dla transportu towarów.
Nawet wyborcza nie podaje zarobków rzędu 8k [link widoczny dla zalogowanych]

A to najciekawsze komentarze znajdujące się pod artykułem:

Cytat:
Niestety jest mała nieścisłość... kolega nie dopowiedział wszystkiego, odnośnie czasu pracy. Jeśli kto kto nie ma o tym pojęcia, myśli ze praca to tylko 9h jazdy dziennie i można się legnąć na kojo, grubo się myli. Jest czas Jazdy który może być max 10h dziennie 2x w tyg i 3x 9h.. samej jazdy. Do tego dochodzą załadunki, rozładunki itp, co także zalicza się do pracy, jest opcja w tachografie tzw młotki, które rejestrują takowe czynności. Owszem są kierowcy którzy podczas pracy (nie jazdy) włączają tryb odpoczynku, po to by nie stać np 45 minut dodatkowych po załadunku lub rozładunku. Nikt o tym głośno nie mówi, ale firmy transportowe najczęsciej na to nalegają.. a jest to nielegalne. We Francji, policja potrafi stać obok wjazdu na firmę i kontrolować wyjezdzające tiry, czy miały włączony tryb pracy w czasie rozładunku bądź załadunku. Czas takiej pracy dziennie czyli jazda plus inna praca moze wynosić 3x w tygodniu do 15h i 2x w tygodniu do 13h. Wyobraźcie sobie że pracujecie w firmie np na magazynie w takim systemie.... Wielką niesprawiedliwością jest to, że kierowca tzw TIRA nie ma możliwosci przejscia na wcześniejszą emeryturę. Niestety co rusz słyszę io kimś kto zmarł w kabinie, mając 40 .. 50 lat. Osobiscie znam spotkałem niewielu kierowców przedemerytalnych ....Ktoś kto tego nie robił, może na podstawie powyższego artykułu mieć niekoniecznie prawdziwe zdanie na temat tego zawodu. Sam pracuję w tym od 12 lat i wiem jakie konsekwencje niesie za sobą ta praca, rodzina wiecznie .. sama, konsekwencje zdrowotne są bankowe, szczególnie kręgosłup... do tego najczesciej szybkie posiłki składające się z zupek chińskich itp .. bo w czasie dnia pracy, mało kto ma luksus gotowania w pełni wartościowego dania. takie 45 min pauzy na niewiele się zdaje ... no nic, życie


Cytat:
Frasyniukom brakuje frajerów do wyzysku i z tego powodu kolejny artykuł zachęcający do zostania kierowcą. Frajerzy uciekli do Niemiec, szczególnie ci co mieszkają niedaleko. Jak to się dzieje, że właścicieli zachodnich firm transportowych płacą kierowcy 2000 euro, albo i więcej i z tego kierowca będzie miał niemiecką emeryturę, a firmy transportowe czy polskie, czy niemieckie dostają te same pieniądze. W artykule były same plusy, to teraz minusy. 1. Wypadki, druga lub trzecia grupa zawodowa, gdzie jest najwięcej śmiertelnych wypadków. Oprócz tego często są urazy,złamania, chociażby się zdarza upadek przy wyjściu z kabiny, przy załadunku, gdy trzeba wejść pod sam dach, przerzucić pasy. Itd. Sama jazda to jest właściwie przyjemność, pod warunkiem, ze akurat sikać się nie zachce, a tu akurat jak na zlość nie ma parkingu. Z tego powodu częste przypadki schorzenia nerek. 2. Wysokie ryzyko więzienia. Kierowca zawsze jest na pierwszym miejscu do odstrzelenia jak coś się zdarzy, a można się przyczepić do wszystkiego.



Cytat:
Piszesz do poniedziałku do piątku to teraz policz ie godzin spędzają w aucie czyli 5x24=120x4 tyg=480 godzin czyli 7000 / 480= 14,5 zł. za godzine super nie


Cytat:
"Autor" tego "artykułu" (oba wyrazy celowo umieszczam w cudzysłowie) albo nie ma bladego pojęcia czym jest dieta, albo, co jest o wiele gorsze, celowo traktuje dietę jako składnik wynagrodzenia, co jest bzdurą nie tylko z prawnego, ale i z logicznego punktu widzenia. Dieta (jak sama nazwa wskazuje) to pieniądze przeznaczone dla pracownika, będącego w delegacji (czyli poza domem) na to by się mógł w tej delgacji utrzymać (coś zjeść, czegoś się napić i gdzieś się przespać). To chore realia polskiego rynku pracy stawiają pracowników w sytuacji koniecznego wręcz oszczędzania na dietach, ponieważ ich wynagrodzenie (na umowie o pracę) jest zwykle wynagrodzeniem minimalnym. To z tego powodu i tylko z tego powodu polscy kierowcy jadąc w trasę, zabierają ze sobą wałówkę, a na parkingach zamiast odpoczywać (bo do tego ma w teorii służyć pauza) bawią się w kucharzy.
Byłem kierowcą TIR-a od 2008 do 2013 roku. W Polsce nie przepracowałem ani jednego dnia (na szczęście) co poczytuje sobie za osobisty sukces, chociaż gdy szukałem pierwszej pracy, fakt, że nikt mnie nie chce zatrudnić po zrobieniu E do C, traktowałem jako dramat. Pracowałem w Niemczech, w Holandii i w UK dla różnych firm, dużych i małych, najlepsze warunki pracy dla kierowcy są w UK (tam kierowca to jest Kierowca, od napraw są mechanicy i serwis) jedyne, co mi osobiscie doskwierało, to zakaz palenia w kabinie, ale idzie z tym żyć, potem w kolejności są Holandia i Niemcy. Nie będę tu pisał za ile pracowałem, bo nie o to wszak chodzi, by się chwalić, a tym bardziej by drażnić i tak już doświadczoną życiowo brać - ważne jest jedno - ZAWSZE osobnym tematem była pensja (czyli wynagrodzenie podstawowe plus ewentualne dodatki i premie na umowie), a osobnym tematem dieta. Dlaczego to piszę? Dlatego, że różnicę widać potem na parkingach w Europie, gdzie ci, którzy zatrudnieni są na normalnych zasadach w normalnych krajach, zjeżdżają na pauzę, idą coś zjeść, umyć się i spać (w kabinie śpią tylko wtedy, gdy naprawdę muszą, bo akurat nie ma motelu pod ręką), a wszyscy na polskich blachach, zaczynają pauzę od gotowania sobie posiłku (wyciagają sprzęty, kuchenki, baniaki na wodę, puszki lub słoiki z tym, co żona zawekowała) i z dziewięciu godzin dobrze jak zostanie im siedem na odpoczynek. Taki kierowca jest wiecznie zmęczony, niedosypia, pracuje w ciągłym stresie (bo ma co chwilę telefon - "gdzie jesteś?" "czemu jeszcze tam?") a do tego dochodzi kwestia taboru i ewentualnych napraw we własnym oczywiście zakresie (sam widziałem kilka razy, jak chłopaki walczyli na parkingach ze sprzętem, by móc w ogóle wrócić do domu, a pieniądze z diet, zamiast służyć zgodnie z przeznaczeniem do zaspokojenia podstawowych potrzeb, zmuszeni są "zaoszczędzać" jedząc w ostateczności zupki Konra albo gorące kubki (bo albo żona albo on nie ma pojęcia o gotowaniu).
Muszę przyznać, że jestem pełen podziwu dla ludzi, którzy wciąż są w zawodzie w tym kraju i machają po 12 tysięcy kilometrów miesięcznie (ja osobiście przez 5 lat nigdy nie zrobiłem miesięcznie więcej niż 9 tysięcy, a i tak byłem zjechany wtedy jak pies). Tak, że podsumowując - nie dajmy się zwariować - to, że jakiś kierowca w Polsce miesięcznie w kieszeni będzie miał 6 czy 7 tysięcy, nie oznacza, że tyle ZAROBIŁ, ale, że aż tyle NIE WYDAŁ i odmawiając sobie wszystkiego ZAOSZCZĘDZIŁ na dietach. Inne stwierdzenia są zwyczajną demagogią i obrażają każdego, kto śpi w kabinie, gdzieś na parkingu w Europie po "pysznej" kolacji z proszku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez femdesign dnia Czw 8:08, 30 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senmil
Doświadczony Forumowicz



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 2765
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Północ

PostWysłany: Czw 8:04, 30 Sie 2018    Temat postu:

Femdesign, a właśnie nie. Ja piszę o rzetelnych, a nie "frasyniukowych" firmach i empirycznie, a nie internetowo. Konkret: 2 tyg roboty, 2 tyg. odpoczynku. za 8000 zł plus premia (ponoć 2-4 tys w zależności od chęci do dodatkowych kursów). I to jest standard do tego sprawdzony bo mam znajomych kierowców, a i kolega ma firmę spedycyjną i potwierdza poziom zarobków także sugerowanie się netem jest niekiedy złudne. Do tego akurat GW jest znana z czystej prawdomówności i rzetelności przekazywanych informacji Wink. Co do wypadku komunikacyjnego to faktycznie może i szansa jest mniejsza, ale problemy natury kardiologicznej czy psychicznej są u nas znacznie większe Wink. Problemy z kręgosłupem - podobnie. To tak medycznie. I nie smęcenie, ale ukazywanie szerszego kontekstu. A tu konstrukcja domków za 1000 zł. To się do kompa nie chce siadać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Konstruktor budowlany Strona Główna -> Ostrzeżenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 29, 30, 31  Następny
Strona 19 z 31

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin