|
Konstruktor budowlany Forum projektantów
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pop3k
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 686
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:08, 29 Sie 2019 Temat postu: Zarządanie projektami, baza klientów |
|
|
Ciekaw jestem, czy porządkujecie dane jak baza klientów, budów itp.,
korzystacie z gotowych do tego systemów, czy używacie np. Accessa, Excela.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pop3k dnia Czw 8:09, 29 Sie 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majster stefania
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 1551
Przeczytał: 35 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:32, 29 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Ja tam domowo: porządek w folderze projektu i lista rewizji. Maile mam pogrupowane na poczcie w foldery (inny folder dla każdego projektu). Pilnuje dat, no i archiwum zmian bo czasem trzeba coś wygrzebac. Kierownicy budów itp - w telefonie z odpowiednią adnotacją.
Na moje potrzeby starczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pop3k
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 686
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:40, 29 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Ja, na ten moment mam podobnie, zacząłem ostatnio numerować projekty, ale brakuje mi trochę jakiegoś systemu zarządzania z bazą firm itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cajmer
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 476
Przeczytał: 69 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:27, 29 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Ja mam każdy projekt w osobnym katalogu, ponumerowany. Najpierw wrzucam do katalogu wyceny/koncepcje, gdzie każda wycene mam zapisana. Potem jak wchodzi do realizacji to nadaje mu numer i przenoszę do działu projekty
W katalogu projektu są podkatalogi typu architektura, konstrukcja, geologia, obliczenia przekazane, nadzory i jeszcze czasem inne. W każdym jest data i zawartość. Każdy mail do architektów jest zapisywany. Dodatkowo mam wykupiony google dysk gdzie wszystkio się archiwizuje.
Każdego maila od architektów zapisuje, treśc i załączniki.
Dodatkowo mam excela z bazą architektów i jakieś notatki odnośnie samych architektów. Kiedyś wysyłałem oferty do do biur arch. i zrobiła się całkiem pokaźną lista, żeby dwa razy do tego samego nie wysyłać zacząłem zapisywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pop3k
Doświadczony Forumowicz
Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 686
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:32, 30 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Jak już zacząłem temat, to go skończę.
Skończyłem właśnie program do zarządzania w Accessie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Budujemy swoją bazę danych klientów, projektów, ofert.
Każdy ma swój unikalny numer.
Na podstawie tej bazy mamy odpowiednie raporty:
- top klient
- do zapłaty (projekty nierozliczone)
- statystyki zarobków na każdy miesiąc w roku (od 2015 do 2022)
Dodatkowo przy stworzeniu projektu możemy od razu wygenerować foldery na D:\Projects\ z podfolderami.
Jak komuś się przyda to proszę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|